Friday, 7 August 2026

#2411 -- ki tudja, hogyan tanulhat bárki bármit is?

 


2411

7.218

8.viii.26

ki tudja, hogyan tanulhat bárki bármit is?

 

az egyik fejben képek vannak

a másikban szavak vannak

véletlenszerű állatok zajai

 

grimaszolnod kellene

reakciót vált ki

 

olyan, mintha megpróbálnád megérteni, hogyan jött a szerelem

vagy hová tűnt az álom

 

mindenki itt az igazságot keresi

de

én szavakkal tévedtem

 

csak egy suttogás

 

ki tudja, hogyan kell megtanulni

 

járni, mászni?

 

a mélyvízbe dobnak

 

kidobnak a fészekből

 

látom a katasztrófa mértékét

hogyan világszerte

még nagyobb

 

ünnepélyes kötelesség

 

összeállni

 

az alkotás szentségével

 

talán megint senkivel sem beszélek?

 

most látom, hol a lépcsők

eltűnnek a felhőkben

 

előtte

csak felhők voltak

 

 








 

who knows how anyone learns anything?

 

there are pictures in one head

there are words in another

the noises of random animals

 

make a face

get a reaction

 

it’s like trying to understrand how love came

or where the dream went

 

everyone here is guessing for truth

but

it was with words I got lost

 

just a whisper

 

who knows how to learn

to walk, to crawl?

 

they throw me in the deep end

they push me out of the nest

 

I see the scale of the catastrophe

how it is worldwide

even bigger

 

it’s a solemn duty

to consort with

the sacredness of making

 

perhaps I am speaking with no one again?

 

now I see where the stairs

disappear in the clouds

 

before

there were only clouds

 


 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.